سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزندگان سئو

وایت سئو

    نظر

وایت سئو یکی از وب سایت های جامع در زمینه آموزش سئو میباشد که توانسته با استفاده از متد های روز جهان و آموزش های کاربردی وبمستران را در راستای سئو اصولی پیش ببرد. مدیر وب سایت وایت سئو ناصر رسولی میباشد که تمامی مقالات موجود در این سایت و البته پکیج های آموزشی با تایید ایشان در وب سایت قرار میگیرد. همانطور که میدانید سئو دائماً در حال تغییر و تحول میباشد ما در سئو وایت سعی بر این خواهیم داشت تا بروز ترین موارد تاثیر گذار در بهینه سازی سایت را به شما دوستان و همراهان عزیز در سریعترین زمان ممکن معرفی کنیم.

 

هوش مصنوعی در گوگل

آپدیت های گوگل

بدون شک هر وبمستری تا حدودی میداند که گوگل هر چند ماه یکبار الگوریتم رتبه بندی خودش را تغییر میدهد و همیشه سعی بر این دارد که بداند کتربر به کدام سایت علاقه بیشتری دارد. در واقع گوگل در آپدیت های اخیر این موضوع را برای تمامی وبمستران مشخص کرد که هرچه با سئو منطقی و اصولی یا همان سئو سفید کار خود را انجام دهید به همان میزان به شما اهمیت خواهد داد. موضوع اصلی اینجاست که گوگل به جای تصمیم گیری ساده خود ، هوش مصنوعی را بر سر کار آورده است تا بتواند پاسخ بهترین برای کاربران جستجو کننده ارائه نماید ، با این کار مشکلات بسیاری برای وبمسترانی که سئو خاکستری و سیاه انجام میدهند به وجود آمده است چراکه تمامی کارهای انجام شده توسط این وبمستران را تشخیص داده و این وب سایت ها را جریمه خواهد کرد.

 

رنک برین

رنک برین

پخش‌کننده صوت

00:00
  
00:00

رنک برین یکی از آلگوریتم های تاثیرگذار در سئو میباشد که تا به امروز در رتبه بندی بیشترین دخالت را داشته است. این الگوریتم توانست هوش مصنوعی را در رتبه بندی ها بیش از پیش منظور نماید ، که تا به امروز مطابق با همین الگوریتم شرکت گوگل اعلام کرده است که حدود 70 درصد رتبه بندی ها با کمک هوش مصنوعی و الگوریتم رنک برین انجام میگیرد. البته ناگفته نمایند که این تغییر هوشمندتر شدن رتبه بندی را در google به مراتب بیشتر کرد. برای درک دقیق تر رنک برین بهتر است ویدیو زیر را به دقت مشاهده کنید…

نمایشگر ویدیو