سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزندگان سئو

بک لینک چیست [و چرا اهمیت دارند]؟

نوشته شده توسط پات آهرن
پات آهرن در جونتو شریک است - آژانس بازاریابی دیجیتال که توسط آزادکاران معتبر از سراسر جهان فعالیت می کند. پات عاشق صخره نوردی ، نوشیدن آبجو است و به رشد و پیشرفت نوآوری کمک می کند.

 
اشتراک گذاری
در LinkedIn به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری از طریق LinkedIn
اشتراک از طریق فیس بوک
اشتراک از طریق فیس بوک
از طریق توییتر به اشتراک بگذارید
از طریق توییتر به اشتراک بگذارید
می گیریم شما در حال شنیدن همه این بازاریاب های دیجیتال در مورد بک لینک هستید ، اما هنوز مطمئن نیستید که یک "بک لینک" حتی چیست. بک لینک چیست؟ و چرا آنها حتی مهم هستند؟

در اینجا ، شما می توانید به شما بپیوندیم که بک لینک چیست و چرا ایجاد لینک دهنده ممکن است موثرترین روش برای تقویت ROI بازاریابی دیجیتال شما باشد.


به مثالهایی می رسیم و حتی همه عباراتی را که می شنوید بازاریاب می شنوید که هر روز در رابطه با بک لینک ها می پرتاب می کنند ، تعریف خواهیم کرد.

اگر این کافی نبود ، ما به چند مورد از راه های مورد علاقه ما برای تولید برخی از این لینک دهنده ها می پردازیم.

بک لینک چیست؟
بک گراند لینک پیوندی است که به صفحه ای در سایت شما اشاره دارد.

عبارات غیرمستقیم را بگذارید:

بک گراند سناریویی است که یک صفحه در اینترنت به صفحه ای در وب سایت شما ارجاع می دهد و شامل یک لینک قابل کلیک برای دسترسی به آن صفحه می شود.

به عنوان مثال ، این متن قابل کلیک بک لینک به وب سایت شخصی من است .

"Backlink" اصطلاحی چتر است که شامل مجموعه ای دیگر از اصطلاحات بهینه سازی موتور جستجو است. در اینجا خلاصه سریع برخی از آن عبارات اصطلاحات دیگر است که مشاهده خواهید کرد:

پیوند داخلی / پیوند ورودی - پیوندی از بخشی از وب سایت شما به بخش دیگر (به این لینک بک لینک نیز گفته می شود. به این صورت که گفته می شود ، "بک لینک" معمولاً به پیوندهای وب سایتهای دیگر اشاره دارد). همچنین مشاهده خواهید کرد که افراد به این امر به عنوان پیوند داخلی ، پیوندها یا بهم پیوستگی اشاره می کنند.
پیوند ورودی - پیوندی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت شما (این نوع لینک های برگشتی است که همه پس از آن قرار دارند)
پیوند ارجاع - پیوندی به یک صفحه وب (این می تواند از طریق ایمیل ، یک سند Microsoft Word و غیره حاصل شود).
پیوند خروجی / پیوند خارجی - پیوندی به صفحه در وب سایت متفاوت (یعنی پیوند به وب سایت دیگری). اگر به mynewwebsite.com پیوند دهید ، به این لینک به عنوان یک لینک خارجی مراجعه می کنید. افراد خوب در mynewwebsite.com به این امر به عنوان پیوندی ورودی سایت خود اشاره می کنند.
پیوند لنگر - پیوندی در یک صفحه به بخش دیگری از آن صفحه (گاهی اوقات این موضوع را در مقالات طولانی به عنوان راهی برای پرش خوانندگان از یک بخش به قسمت دیگر مشاهده خواهید کرد)
هشدار منصفانه: ما در حال بدست آوردن فوق العاده گرانول در تاریخچه بک لینک هستیم. نگران نباشید ، اگر این قسمت را جست و جو کنید و به پایین بروید " بهترین راه برای گرفتن بک لینک چیست؟" "

^ اگر می خواهید از این قسمت بعدی بروید ، روی آن پیوند لنگر کلیک کنید.

چرا بک لینک مهم است؟
پاسخ کوتاه: زیرا گوگل چنین می گوید . و گوگل 50? از کل ترافیک آنلاین خود را به طور متوسط ??به وب سایت می آورد.

در سال 1996 ، لری پیج و سرگئی برین ایده PageRank را ایجاد کردند - یک سیستم سلسله مراتبی که برای ارزیابی بهترین منابع در اینترنت از نظر مشخصات لینک آنها طراحی شده است. به عبارت دیگر ، اگر A دارای 10 پیوند بیشتر از B باشد ، وب سایت A بالاتر از وب سایت B قرار می گیرد.

PageRank به یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو در الگوریتم گوگل تبدیل شد. به عبارت دیگر ، تعداد پیوندهای وب سایت که یک وب سایت به یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی تبدیل شده است.

پس از محبوب شدن گوگل چه اتفاقی افتاد؟

صاحبان وب سایت شروع به خرید هزاران بک لینک کردند. یک شبه ، وب سایت های جدید شروع به رتبه بندی در بالای نتایج جستجوی Google برای اصطلاحات ارزشمند جستجو می کنند.

از آن زمان ، گوگل و سایر موتورهای جستجوگر محبوب شروع به سرک کشیدن رویه هایی از این دست (که اغلب به عنوان سئو کلاه سیاه نامیده می شوند) با بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن است. این به روزرسانی سایتهایی را که دارای لینک بک لینک هستند یا هزاران بک لینک با کیفیت پایین به دست می آورند ، مجازات می کند.

بنابراین لینک های بک لینک هنوز اهمیت دارند؟
پاسخ کوتاه: بله.

امروزه ، تعداد وب سایت های پیوند دهنده که یک سایت هنوز اهمیت زیادی دارد (از اواخر سال 2016 ، این عامل رتبه بندی بود که بیشترین ارتباط را با رتبه های جستجو دارد). اما کیفیت سایتهای پیوند دهنده بسیار بیشتر از کمیت است.

به این روش فکر کنید: 1 پیوند از یک وب سایت با کیفیت بالا مانند نیویورک تایمز بیش از پیوندی از 50 وبلاگ که هرگز نشنیده اید ارزش دارد .

به طور خلاصه ، بهترین راه برای رتبه بالاتر در Google برای شرایطی که مشتریان شما به طور فعال در جستجوی آن هستند ، گرفتن بک لینک های باکیفیت است.

که ما را به بخش بعدی خود می رساند ...


بهترین راه برای گرفتن بک لینک چیست؟
در حال حاضر ، در حال حاضر ، شما احتمالاً با خودتان فکر می کنید ، "بله ، خیلی عالی است و همه ، اما چگونه می توان به بک لینک مراجعه کرد؟"

مؤثرترین کارزارهای ساخت پیوند با نوشتن محتوای kickass آغاز می شود . هنگامی که با افراد مناسب به اشتراک گذاشته شد ، پست های مفید وبلاگ شروع به بدست آوردن بک لینک و رتبه بالاتر و بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) می کنند.

گفته می شود ، بهترین راه برای شروع این رشد پیوند طبیعی انجام لینک سازی فعال است .

با توجه به این نکته ، در اینجا چند روش مورد علاقه ما برای ساخت بک لینک در سال 2019 آورده شده است:
1. انجام دسترسی به لینک هدفمند

بعد از انتشار مقاله وبلاگ 3-4 عبارتی را پیدا کنید که مقاله شما را توصیف می کند. Google برای آن عبارات جستجو کنید و با نویسندگان مقالات برتر که در نتایج جستجو ظاهر می شوند مکالمه ای را شروع کنید.

آنها را در مقاله خود تعریف کنید. پیشنهادهایی را برای اضافه کردن موارد ارائه دهید. آنها را از محتوای منسوخ / نادرست آگاه کنید.

در طول مکالمه ، مقاله خود را با آنها به اشتراک بگذارید و آنها را ترغیب کنید تا به مقاله شما برگردند.

2. بک لینک های رقبا را سرقت کنید

برای محاکمه آزمایشی ثبت نام کنید. لیستی از صفحات وب که به 5 رقبای بزرگ شما پیوند دارند را بارگیری کنید.

آن بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید. پیوندهایی را پیدا کنید که از لیست های مربوط به فهرست وب قرار می گیرند (سایتهایی که مشتریان شما از آنها بازدید می کنند و به شما امکان می دهند لینک خود را به سایت خود ارسال کنید). سایت خود را ارسال کنید تا در آن فهرست ها قرار بگیرد. در مرحله بعد ، دوره‌های مشاوره تخصصی را پیدا کنید که در مورد "روش X برای بهتر بودن در Y" بحث کنند. به نویسنده آن پست ها دسترسی پیدا کنید و بپرسید که آیا می توانید یک نکته را نیز به اشتراک بگذارید. اگر آنها شامل نکته شما باشند ، پیوندی به سایت شما نیز درج می کنند.

3. جستجو در صفحات منابع

جستجوی آنلاین برای مشاغل محلی که دارای صفحه منابع هستند. آیا آنها می خواهند سایت شما را به صفحه اضافه کنند ، از این سایتها بپرسید.

Resource page link building

موارد زیر را در Google جستجو کنید. آنچه می یابید مشاغل منطقه شما هستند که دارای صفحه منابع هستند.

به مالکان دسترسی پیدا کنید و از آنها بپرسید که آیا سایت شما را به صفحه منبع خود اضافه می کنند زیرا در همان منطقه هستید.

این تازه شروع استراتژی های ایجاد لینک است. ما به تازگی 5 روش ساخت پیوند نوآوری دیگر را برای کمک به شما در ایجاد پروفایل لینک خود به اشتراک گذاشتیم.

مرتبط: 7 اشتباه متداول در بازاریابی محتوا که هزاران شغل را خرج می کند

سایر سؤالات متداول بک لینک:
وقتی می گویید وب سایت ها برای خرید لینک های اینترنتی مجازات شده اند ، منظورتان چیست؟

Google دائماً به روزرسانی های جدیدی را در مورد الگوریتم خود ارائه می دهد که تاکتیک های SEO SEO کلاه سیاه (خرید بک لینک ، چاشنی کلمات کلیدی و غیره) را مشخص می کند. پس از کشف این تاکتیک ها ، Google با حذف رتبه های جستجوی ارزشمند آن سایت ، این سایت ها را "مجازات" می کند.

به عبارت دیگر ، سایتی که در گوگل به عنوان "فروشگاه پیتزا فروشی دنور" رتبه اول را در اختیار دارد ممکن است در صورت گرفتار شدن به خرید بک لینک ، به صفحه 5 گوگل برود. اکنون این مورد را برای هر نوع دیگری که سایت برای آن رتبه بندی کرده است:

سوم برای "پیتزا دنور فلفونی"
دوم برای "بهترین پیتزا در دنور"
و غیره.
حالا شما شروع به دریافت ایده می کنید. شبانه ، آن سایت ممکن است از 20،000 بازدید کننده ارگانیک در ماه به 500 نفر کاهش یابد.

به جای تلاش برای بازی کردن در سیستم ، روی ساختمان پیوند کلاه سفید متمرکز شوید - روش هایی برای به دست آوردن پیوندهایی که دستورالعمل های Google را نقض نمی کند.

خوب ، بنابراین من فقط می توانم در مورد تعدادی از وبلاگها نظر دهم؟ اکثر وبلاگ ها به من اجازه می دهند تا پیوندی را به وب سایت خود اضافه کنم.

تو می توانی. گفته می شود ، پیوندهایی که از نظرات وبلاگ به دست می آیند ، تقریباً پیوندهای nofollow هستند. به عبارت دیگر ، آنها تأثیر زیادی در رتبه بندی جستجوی شما نخواهند داشت.

آنچه برای سایت خود می خواهید ، ترکیبی سالم از لینک های nofollow و dofollow است.

تفاوت بین بک لینک dofollow و nofollow چیست؟

در اوایل سئو ، اظهار نظر در وبلاگ یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به لینک های با کیفیت بالا بود. Google هرچه بیشتر وبلاگ نویسان گرفتار سوءاستفاده از سیستم شدند.

در پاسخ ، گوگل ایجاد ویژگیهای nofollow را پیشنهاد کرد. امروز ، ویژگی های nofollow نشان می دهد که پیوند ارائه شده نباید تأثیر بگذارد بر صفحه.

پیوندهای Nofollow از وبلاگ های معتبر هنوز هم از نظر بازدید کنندگان وب سایت که می توانند آنها را هدایت کنند ، ارزش تن دارند. با این حال ، پیوندهای nofollow به طور مستقیم اقتدار وب سایت شما را بهبود نمی بخشد.

چگونه می توان مقدار یک بک لینک را در مقایسه با دیگری اندازه گیری کرد؟

بهترین روش برای مقایسه ارزش چندین بک لینک با نگاه کردن به صفحه صفحه و اختیار دامنه است.

اقتدار صفحه (یا رتبه بندی URL) یک متریک شخص ثالث است که به منظور محاسبه PageRank (به عنوان مثال متریک شخص ثالث است که سعی در محاسبه "اقتدار" یک صفحه وب شخصی دارد).
اقتدار دامنه (یا رتبه بندی دامنه) یک معیار شخص ثالث است که سعی در سنجش "اختیار" یک وب سایت خاص دارد.
هر دوی اینها معیارهای شخص ثالث هستند که برای مقایسه ارزش یک پیوند با لینک دیگر ارائه می شوند. Moz ، Ahrefs و دهها ابزار دیگر جستجوگرها برای محاسبه این معیارها ، تجزیه و تحلیل آماری خود را انجام می دهند.

هر دو این معیارها در مقیاس 0 تا 100 کار می کنند. 0 به عنوان نشانگر این است که یک وب سایت هیچ بک لینک معتبری برای اشاره به آن ندارد. 100 بالاترین گروه بندی وب سایت ها (سایت هایی مانند فیس بوک که ده ها میلیارد سایت دیگر دارند که به آنها پیوند دارند).

اگر یک لینک از همان وب سایت داشته باشم چه می شود؟ آیا گرفتن تعداد زیادی پیوند از تعداد کمی از سایت ساده تر نخواهد بود؟

این می شود با این حال ، گوگل در اولین پیوندی که از یک وب سایت دریافت می کنید نسبت به دوم ، سوم و فراتر از آن ، وزن بسیار بیشتری را وارد می کند. با اصطلاحات اصطلاحات عطفی ، Google ارزش تن خود را در تعداد کل لینک های زمینه اصلی root - تعداد کل وب سایت های منحصر به فرد که به شما پیوند دارند ، قرار می دهد.

اشتباه نکنید - دریافت چندین لینک از همان وب سایت هرگز بد نیست. با این حال ، مقداری که از هر لینک اضافی حاصل می شود ، به طور قابل توجهی کمتر از اولین پیوندی است که شما از آن سایت می گیرید.

چه می شود اگر من ده ها وب سایت ایجاد کنم و همه آنها به یکدیگر پیوند دهند؟

گوگل نیز به این ترفند دست پیدا کرد. به این شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) گفته می شود.

اگر Google متوجه شود که سایت شما بخشی از PBN است ، شما با یک مجازات Google ضرب و شتم می شوید و روند ترافیکی خود را مشاهده می کنید.

PBN Backlink Penalty

و بله ، ما به سایتها کمک کردیم که از مجازاتهای SEO استفاده کنند .

آیا صلاحیت سایتی است که به من پیوند می دهد و همه چیز را در ایجاد لینک ایجاد می کند؟

جواب منفی. گوگل همچنین به بررسی ارتباط آن پیوند می پردازد.

Google محتویات صفحه پیوند را بررسی می کند تا ببیند چه نوع سایتی به شما مراجعه می کند. در مقیاس ، داشتن پیوندهایی از 20 سایت بررسی رستوران در دنور ممکن است به Google نشان دهد که شما یک رستوران مستقر در دنور هستید.

Google همچنین متن لنگر را نگاه می کند - متنی قابل کلیک که پیوندهای ارجاع را در آن گنجانده شده است. Google از این استفاده می کند تا سیگنالی را در مورد صفحه وب شما بدست آورد.

اگر به جستجوی آنلاین می پردازید ، پیوندهای پشتی ضروری هستند. آیا نیاز به کمک مقیاس حضور آنلاین خود دارید؟ کمی در مورد خودتان بگویید و ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که کدام سرویس بازاریابی محتوا برای شما مناسب است.